نوشته شده توسط : محمدجوادشریفی

بطری آب


بطری آب جادویی

سبک ، شیک و با کلاس

آبی خنک و گوارا در انتظار شما!

قابل استفاده در محل کار،مدرسه،دانشگاه،باشگاه ورزشی،مسافرت،کوهنوردی ...

این بطری آب محصول جدید و جالبی است که به تازگی وارد بازارهای کشورهای اروپایی شده است و از استقبال بسیار خوب و قابل توجهی برخوردار گشته است.این بطری میتوانید نوشیدنیهای سرد شما را نسبت به سایر بطریها و ظروف نگهدارنده آب تا مدت زمان بیشتری خنک نگاه دارد بدون آنکه تغییری در طعم و مزه آب و نوشیدنی مورد نظر بوجود آورد.
این بطری آب همچنین برای راحتی حمل و جابجایی دارای یک قلاب است که می توانید آن را به لباس ، کیف ، ساک ورزشی و .... متصل نمایید.از این محصول می توانید در باشگاههای ورزشی،مسافرت،مدارس و دانشگاهها،محل کار ،کوهنوردی و سایر اماکن براحتی استفاده نمایید.

 




:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجوادشریفی

کتاب تعیین جنسیت کودک


کتاب تعیین جنسیت کودک

دختر می خواهید یا پسر !؟

آیا شما هم فرزند زیبا می خواهید؟

انتخاب جنسیت فرزند همیشه مسئله‌ای جالب و جذاب برای خانواده‌ها بوده است اکثر افراد دوست دارند نقش در تعیین جنسیت فرزند خود داشته باشند که این امر با توجه به پیشرفت دانش بشری محال نیست. با توکل به اراده خداوند و علم تعیین جنسیت می‌شود جنسیت فرزند خود را مشخص کنیم. با توجه به شرایط زندگی امروز بعضی از زوجین به تک فرزندی روی آورنده‌اند و مایلند که جنس تک فرزندشان مطابق سلیقه آنها باشد البته مهم‌تر از همه این‌ها سلامت مادر و فرزند است که باید مورد توجه همسران قرار گیرد در این کتاب چگونگی تعیین جنسیت، مراقبت‌های بارداری و تغذیه در دوران بارداری و... لحاظ شده است تا به امید خدا، زوجین بتوانند استفاده درستی از این کتاب داشته باشند. در این کتاب به تمرینات جنسی و رژیمهای غذایی مناسب جهت پسردار یا دختر دار شدن زوجین و همچنین هرچه زیباتر شدن کودک به صورت کامل و جامع اشاره گردیده است.




:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجوادشریفی

بند انداز برقی


بند انداز برقی صورت و بدن

رفع موهای زائد در کمترین زمان !

بدون تخصص صورت خود را اصلاح کنید!

مناسب برای انواع پوست و مو

با استفاده از دستگاه بند انداز برقی شما می توانید براحتی و بدون نیاز به آرایشگر و تخصص لازم اقدام به اصلاح موهای زائد صورت و بدن خود نمایید.توجه کنید که این دستگاه مانند اپیلیدی نیست بلکه دارای ساختاری متشکل از نخ طبیعی است که به هنگام اصلاح باعث میشود شما احساس درد نکنید و همچنین از حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می نماید.
 اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان  زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است می توانید با خرید یک دستگاه به بسیاری از مشکلات خود پایان دهید.
این محصول قابل استفاده برای مصارف خانگی، آرایشگاهها و سالنها می باشد.به همراه این محصول نخ و پودر مخصوص ارائه می گردد.

هدیه ای مناسب برای بانوان

 




:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

javahermarket